Present..

förut var Alex iväg på Birsta och handlade nya byxor, nu blir nämligen reglerna snäppet vassare på jobbet hans och alla måste ha svarta byxor. Iallafall när han kommer hem har han köpt en present åt mig! Gissa om jag blev glad!? Jag fick en ny parfym, Clean Fresh Laundry....den luktar så gott!! Så nu har jag nog parfymer för ett år snart här hemma. ;-)

Tack älsklingen!! <3

Nu måste jag hoppa i ett par andra byxor och sedan bär det iväg till Birsta, jag såg att det var rätt bra med folk där..

P.s,...igår kom Alex hem med 20 semlor till....nu är jag redo att spy på dom...urk! ;-)

 +  = Inte så gott med semlor längre... ;-)



Publicerad: klockan 12:24:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:30:23.
Postat av: Amanda
hahaha..tyst med dig:D
Postad: klockan 17:50:12.
Postat av: Meg
Haha, kan tänka mig att man blir trött på semlor efter ett tag :p
Postad: klockan 17:50:40.
Postat av: Meg
Haha, kan tänka mig att man blir trött på semlor efter ett tag :p
Postad: klockan 17:57:48.
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA
Hejsan sötis! MUMS, semlor!

Svara gärna på Dagens fråga i vår blogg!!

Idag lyser den:

Har du några tvångstankar? Om vad isåfall? Det skulle vara kul ifall du ville svara, men gör det bara om du har lust och tid! Kramar på dig!
Postad: klockan 18:11:13.
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA
Sv: aa, det är liksom säkerhetsgrejor, kolla att allt är låst och så!! Haft en bra dag då? KRAMAR!
Postad: klockan 19:13:34.
Postat av: Anonym
Hej! Den beställde jag på adlibris=) Jag gillar också clean. Speciellt sweet layer=)
Postad: klockan 19:14:14.
Postat av: Moreofelli




Hej! Den beställde jag på adlibris=) Jag gillar också clean. Speciellt sweet layer=)
Postad: klockan 19:18:35.
Postat av: Linda Q
Hihi, ja semlor kan man faktiskt få för många av :P haha
Postad: klockan 20:18:17.
Postat av: www.moreofelli.devote.se
Det är verkligen en bra kok-bok..okej, jag har inte hunnit laga något ur den. Men det finns många läckra recept. och tips på frukost och desserter=)
Postad: klockan 20:35:48.
Postat av: Emma
haha, det kan jag tänka mig ; ) men ändå, så otroligt gott med semlor mums : )



EC
Postad: klockan 20:36:20.
Postat av: Emma
haha, det kan jag tänka mig ; ) men ändå, så otroligt gott med semlor mums : )



EC
Postad: klockan 22:43:30.
Postat av: Emma
haha, kan tänka mig det! jag brukar dock ha lite lite mandelmassa i & sedan nougat. sjukt gott : ) vad händer för dig ikväll då? : )



EC
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0