Barnen är hemma..
vi har ätit hemmagjorda potatisbullar, mycket godare än dom man köper tycker jag! =) Så nu ska barnen få ta en dusch eller kanske till och med ett bad?! Får höra vad dom är mest sugna på!!

Jag har hunnit plocka undan lite här hemma och har tagit ut lite tomma julkartonger i garaget, så nu ska man ta och tömma garaget nån dag framöver här. Jag ska även måla hallmöblerna, dom ska bli vita. Och sen ska vi lägga in ett mörkt golv i hallen.

Kunde inte somna förut heller, så jag låg på soffan i 30 minuter och sedan åkte jag på affären innan jag hämtade hem barnen. Mina underbara! Dom var glada och pigga efter en dag full av lek och stoj.

Nu blir det bad för kidzen och sedan ska vi läsa en bok och varva ner inför kvällen här.


En bild på trappan som nu bara ska betsas...

Publicerad: klockan 16:49:40.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:38:02.
Postat av: sara
vad fin den är! snacka om skillnad det blir bara det blir vitt! :-)

vilket jobb!!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0