Generation Fett.
Men gud va hemskt på 3:an nu är det ett program om människor som blir enormt tjocka. En kvinna nu har två barn och hon orkar knappt röra sig så pojken får ta hand om det mesta hemma inklusive tar hand om minsta dottern och hon betalar honom 10 dollar! Dessutom vill hon bli ännu större.. Jag blir så förbannad! Borde man inte som förälder åtminstone sända en tanke på sina barn och kanske inte utsätta dom för risken att förlora sin mamma? Pappan verkar inte vara med i bilden heller. Så vad händer om hon dör??

FRUKTANSVÄRT!!



Publicerad: klockan 20:17:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:24:32.
Postat av: Martina & Goa
Hahaaha! Du är rolig du gumman, 4 kommentarer på ca 4 sekunder :D och jag förstod att den andra kommentaren var från dig också, hahaa!



Å mejl det har jag serru! Syns den inte...? Annars fixar vi det, PÖSS
Postad: klockan 20:31:32.
Postat av: vilma
tackar!:D
Postad: klockan 23:22:27.
Postat av: Amanda
ja, tabben är sviinsöt:)
Postad: klockan 23:22:28.
Postat av: Amanda
ja, tabben är sviinsöt:)
Postad: klockan 23:26:45.
Postat av: Amanda
Fick jag en busvissling dessutom?;P
Postad: klockan 09:35:02.
Postat av: Amanda
Näe? hejjar han på brynäs?!?!?!
Postad: klockan 10:44:52.
Postat av: Amanda
du får vända honom till att bli timråare;) Din lillstinta skulle ha haft en sån här dress ju;)
Postad: klockan 10:48:21.
Postat av: Amanda
Vi har likadana fast med rosa istället för blå;) hur gammal är hon?
Postad: klockan 11:04:56.
Postat av: Amanda
jag ska kolla på skolan om det finns några kvar, sen ska jag kika vad vi kan få till för pris, hehe:D
Postad: klockan 18:20:14.
Postat av: Sara
fy fan hur dom ser ut, kräks jag som inte ens visar mig i bikini, hehe
Postad: klockan 18:29:36.
Postat av: Miss X Jung
Ja, de där programmet är verkligen intressant. Ett senare avsnitt visar en kvinna som har 2 barn och hennes MAN (och hon, fast det verkar som han styr henne) vill att hon ska bli den fetaste kvinnan i världen. Hemskt!
Postad: klockan 23:23:23.
Postat av: johanna
så jävla skabbigt. fattar inte hur man kan göra sådär me sej själv. det är fan sjukt ._.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0