Småpyssel härhemma..
det har vi för oss idag. Vi ska försöka få lite ärenden gjorda och som sagt småpyssla lite, lite städande, lite tvättande osv.
Alex fyndade i tisdags efter jobbet och kom hem med vår nya spis, nu är det enda som saknas i köket en fläktkåpa, micro, nya bänkskivor, nytt golv och nytt kakel. Sedan är köket fint. =) Som sagt en del att göra som ni ser. ;-)
Ska försöka göra lite på trappan nu oxå, det har nästan gått 1 år sedan vi började med den men jag är glad iaf för jag har hört folk som börjat renovera trappor och fortfarande håller på än en sisådär 5 år senare. ;-) Men har man barn så har man, trappan används juh varje dag och då är det svårt att göra klar den.

Nu ska vi åka iväg och fixa det som måste göras idag. Vi ska sätta in pengar på kontot, handla lite smått till helgen, skicka in sjukintyg och lämna papper till föreningen så vi får ut lite pengar ur vår inre rep. fond.

Vi ses senare... Och vad kul det var att få en nominering och få nominera några av mina favoritbloggar! =)


Våran lilla smulan....


Och såklart vår stora kisse..Bisset

Publicerad: klockan 14:16:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0