Fredag och semester..
idag börjar hela familjens semester..jag väckte Alex med orden, "Detta kommer du få göra i 4 veckor till"...Gissa om han sken upp! ;-)

Jag drömmer konstiga drömmar om natten och inatt födde vi barn, som jag lämnade på dagis medans mina större barn var hemma med mig. Bebisen klarade sig utan att amma mellan 11-16...så det var juh inga problem..? Wacko! Sedan hade vi 10 kattungar som sprang ut och gömde sig i buskarna, svåra att hitta var dom och jag tror vi hittade ungefär fyra till utöver dom andra 10. När vi fått in kissarna var det bråttom att hämta bebisen som var på dagis och tänk om dagis skulle upptäcka att han inte var 1 år än. Sjuka drömmar nu! Det är juh så att man bli mörkrädd för sina egna drömmar. ;-)

Nu håller maken på att dammsuga, händig som han är, skönt att ha honom hemma. Men jag ska nog vara en snäll fru och hjälpa honom lite, för snart kommer Addes kompis Albin och senare ikväll kommer Svärfar och Ingrid på besök.

Dessutom är det livat mellan barnen idag, bara bråk...

Publicerad: klockan 12:32:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:41:58.
Postat av: Cissi
Ja, visst är de söta, baddäkterna är från HM, såg att de rear ut dem för halva priset nu. www.hm.se 49 i stället för 98 kronor.



Kommer ihåg att jag också hade en del knäppa drömmar när jag var gravid. Kramar Cissi



Postad: klockan 14:58:15.
Postat av: Amanda
Vilka knepiga drömmar. Det har jag också periodvis. Och framförallt då jag var gravid. Till och med mannen drömde knäppa drömmar då.



Hoppas ni får en fin fredag idag.

Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0