I lugnan ro..
Adrian och jag ser på Scooby Doo.. Tindra sover sedan strax in 18, det gick inte att hålla henne vaken längre. Adrian har varit och lekt med Albin och som tur var så kunde dom skjutsa hem Adrian så han fick stanna lite längre.

Dagen har varit otroligt lugn, jag har vilat hela dagen då jag känt mig otroligt illamående idag igen. Jag längtar efter dagar med energi och att slippa må illa. Försöker njuta av allt men jag känner inte riktigt igen mig själv och blir väldigt självkritisk då jag inte orkar med allt som innan. Man glömmer fort hur det är att vara gravid! Men jag är otroligt lycklig och det är bara att vänta ut denna första period som är rätt jobbig.

Oj nu lät det som stumpan vaknade till... ska kika till henne!
Adrian tittar på tvn och säger : "Prova inte det här hemma"... haha..fråga mig inte vad han menar den lilla busen!

Skattepengarna dök in på kontot idag oxå, tyvärr ska vi lägga så gott som allt på räkningar...trist kanske ni tänker, jag tycker det känns helt okej. Ibland så får man göra tråkiga saker i livet. ;-)

Ha en toppenkväll så får vi se om vi hinner med fler uppdateringar ikväll eller om jag hinner somna..
Älskling...jag hoppas ni får en trevlig kväll..Love You!



Publicerad: klockan 19:39:57.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:17:02.
Postat av: Cissi
Fick också skattepengarna idag - och trots att det var mycket pengar så gick de till räkningar och kreditkortskulder vi dragit på oss. Men skönt att vara "kreditkortskuldfri" nu. :)



Hoppas att du får en bra kväll! DH och B&S eller? Kramar Cissi
Postad: klockan 09:36:53.
Postat av: Emma-Lisa
Sv: Tycker du är klok på som lägger dte på räkningarna. Detta gör att man kanske kan göra ngt annat i slutet av månaden om man märker att man fortfarande har pengar kvar. Jag undrar om jag har fått mina? Vad händer i helgen då, har du och familjen några planer? Kram!!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0