Nära matte..
söta kissan våran är juh Gravid, liksom sin matte. Och så fort hon kan ligger hon i närheten av mig. Sötnosen! Så nu väntar jag med spänning på förlossningen av min numera tjocka kisse!

Vi sitter och kikar på U21...spännande..jag gillar att se fotboll, åtminstone när det är Sverige som spelar. Samma gäller Hockey fast då kikar vi juh även på elitserien. Nu blev det 3-1 till Sverige...Härligt!!

Annars har eftermiddagen varit rätt lugn, hämtade barnen och vi var på lekparken en liten stund, sedan blev det middag. Barnen gick och lekte med Linnea som bor längre bort på gatan och jag satte mig och försökte göra en matlista, surrade en stund med mamma i telefonen oxå. =)

Vid 19 var barnen hemma igen, då blev det en dusch och kvällsfika innan dom gick och la sig i sina sängar. Jag hoppas dom somnar sött snart...och samtidigt som jag skrev det så kom Adde ner.. ;-)

Nej nu ska jag vila på soffan!!
Natti...



Publicerad: klockan 21:21:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:48:08.
Postat av: emily
nawe gumman! Du är bara värd de bästa :)



Hihi va roligt att ni är gravidsa samtidigt :) Här är det bra, har jobbat som en tok idag bara.. är helt slut!!



kramar
Postad: klockan 22:05:40.
Postat av: Maria
Vad mysigt med små kise ungar, är så ljuvligt söta!



Lite roligt att ni är gravida samtidigt (HiHi):-)



Hoppas att ni får sova lite bättre i natt.



Kram
Postad: klockan 22:33:05.
Postat av: Emma-Lisa
Tack, va snäll du är! jag har slitit hela dan känns det som med att försöka få till ngt...

Hur mår du annars då, och lilla magen? Gullig katt btw ;D
Postad: klockan 23:00:20.
Postat av: Sandra
Nej va kul med kisse ungar också :D Vill att våran Molly också kan bli en tjockis med bebisar i (: Älskar kattungar, så söta <3
Postad: klockan 09:38:49.
Postat av: £lli£
Se där ja! sådan matte sådan kisse;) Älskar kattungar! man vill ju tuvärr behålla allihop ( ja, när de är pyttesmå ) så gosigt... Hoppas ni får en bra dag i solen! Kram=)
Postad: klockan 10:33:43.
Postat av: madde
vi kom hem från cypern för två v sedan:)längtar tillbaka:)men snart snart har jag semester med så
Postad: klockan 12:17:30.
Postat av: Vicki
När är det dax för lilla kissen att få källingar??



Är det snart semesterdax?



Jag var inne på stadion igår och såg matchen, härligt!! Får se semifinalen hemma i soffan.



Vicki

Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0