Vilken fantastisk dag det varit!!
Morgonen började lite tröttsamt men jag märkte att min gravida kissemiss var extra sugen att vara i närheten. Men hon ledsnade lite då hon låg hos mig på soffan och jag inte kunde ligga stilla. ;-) Så hon gick och lade sig på golvet bredvid mig, Alex sov och fick lite sovmorgon. Så hör jag helt plötsligt, piiip ppiip pip... fattade på en gång vad det var och så hittade jag henne under Tindras säng. Sötaste kissan och tre små kattungar...efter en stund kom den ännu en och några minuter senare kom det ytterligare en. Vi har nu 7 katter! Söta är dom små oxå..

När förlossningen var klar och smulan tvättat dom små lite så bäddade jag längst ner i vår garderob, så dit in fick hela familjen flytta. Smulan är trött men nöjd och kurrar högt hela tiden.

Jag gjorde iordning lite matsäck med Kycklingsallad och en massa annat gott och sedan drog vi iväg till stranden. Måste säga att det är rätt jobbigt med all sand som hamnar överallt. Men vi hade det mysigt! Och trots att jag är en riktig badkruka så doppade jag mig före Alex, svinkallt och jag kan nu säga att jag känner av min UVI trots att jag inte klev i en endaste gång till efter doppet. =) Vi kom hem för en halvtimma sedan så nu sitter vi och äter lite gotta på kvällskvisten innan det är dags för kvällen!!

Här kommer lite bilder på kisseungarna...dessa tog jag då mamman gick iväg och åt en sväng, dom sov så sött alla 5.  Magbilder på mig kommer så småningom. ;-)

Först två sötnosar...


Två sötnosar till...


Denna lille sönos kom ut sist... men inte minst! =)


Sista magbilden på katten igår.. ;-) Hon var sprickfärdig!!




P.s Jag har även fått en BloggAward!! Jag blev så glad när jag såg detta. Denna fick jag av sötaste Ellie. Tack vännen!! =)



Jag ska länka till några andra bloggar som jag vill ge den till senare...just nu får jag inte till det. Det är lite segt! =)



Publicerad: klockan 18:56:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:28:19.
Postat av: Sandra
Va söta kissemissar (:
Postad: klockan 19:37:49.
Postat av: Sandra
Åh så söta :)
Postad: klockan 21:08:50.
Postat av: £lli£
* Ett STORT grattis till er och eran "babykisse lycke" hehe.. va söta!! och såå många;) Kitty fick bara 2 fast hon är en pyttekatt ifs. Gud vad mycke gos och mys ni har att se fram emot nu i sommar=)

Lite avis;) Massa Kramar! *
Postad: klockan 21:09:55.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
Men hej söta du! :)

Jag blev jätteglad över din kommentar som du lämnade hos mej! TACK!



Vilka sööööta kattungar! :) Vi tror att vår katt också är dräktig, hon har i alla fall parat sej med 2(!) hankatter. Vi får väl se!

MÅNGA katter fick ni i alla fall.



Magbilder på dej? Är du gravid? GRATTIS i så fall. :)



Ha en fortsatt härlig helg!

Kram

/Helena (3 barns mamma)
Postad: klockan 21:55:18.
Postat av: Johanna
Åh vilka sötisar!!! :)



Härligt ni verkar haft det på stranden :)

Själv har jag helst spöregn just nu, jobbigt när man inte får bada..
Postad: klockan 23:33:13.
Postat av: Maria
Grattis till de små katt ungarna, verkligen jätte söta!



Vi har också varit på stranden men jag har fortfarande inte badat...kanske i morgon:-)



Kram på dig!

Postad: klockan 23:37:21.
Postat av: Kim
ÅH VILKA UNDERBARA!!!!!
Postad: klockan 07:42:49.
Postat av: Emma-Lisa
Men guud så underbart! Fatta va söta kattungar är :D Haft en bra helg annars? Krama om ;D
Postad: klockan 09:52:39.
Postat av: Jessie
Hejje! Vilka sötisar du har fått! Barnen måste vara superglada va?

Long time noo see..

Kram
Postad: klockan 21:00:53.
Postat av: Rebecca
Ååå vad söta dom är!

Det är så gosigt med kattungar. Vi hade två honkatter innan och de fick tillsammans tre kullar, så underbara små missar.



Hoppas du haft en strålande dag!
Postad: klockan 22:03:00.
Postat av: Daniel
ååååh de e ju bara för sööööööööööööööta!!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0