Change of plans!

Jag har nu avbokat värderingsmannen till imorgon. Det blev lite ändrade planer här hemma, min kusin ringde förut och berättade att det skulle komma en läkare till farmor och vi bestämde oss för att åka upp och ifrågasätta en del saker. Så jag svidade om från mina mjukbyxor till leggings och snabbt iväg upp. Men vi hann tyvärr inte, så vi diskuterade med en sköterska och tur var väl det för nu sätter dom tillbaka droppet och farmor slipper svälta ihjäl. Det är en lättnad. Jag ångrar inte en sekund att vi gjorde det.

Pratade med söta Martina förut och fick ett recept på en middag. Och shit vad gott det var!! Vi mumsade i oss och barnen gillade det oxå. Det var dessutom enkelt att tillaga! Stort plus i kanten för det...

Det enda som behövdes var :
1 grillad kyckling
1 purjolök
1 Creme Fraische med smaksättningen Soltorkade tomater och Fetost

1 Vanlig Creme Fraische


Till detta kokades det bandspagetti. Mums!

Nu sitter jag och Tindra och kikar på tvn, barnprogram och myser. Vi ska snart lägga barnen och sedan beger jag mig upp på sjukhuset.


Här kommer bilder på hur Adrians rum blev, det är dock inte riktigt klart. Det är lite smått kvar att göra.



Publicerad: klockan 18:12:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:32:37.
Postat av: S A N D R A
fin din design är :)
Postad: klockan 18:32:40.
Postat av: S A N D R A
fin din design är :)
Postad: klockan 19:15:32.
Postat av: Modell Rose-Marie (Stella)
Hej!



Intressant blogg du har! Ska vi lägga in varandra på bloglovin? =) Så vi kan prenumerera på varandra :D Har redan lagt till dig!



KRAMAR
Postad: klockan 19:27:28.
Postat av: S A O S . B L O G G . S E
läckert barnrum! :)
Postad: klockan 19:30:25.
Postat av: Kamilla
Idag är det en stor dag för mig. från och med idag har jag tagit modet till mig och börjat dela med mig av min dagbok under den svåra perioden jag har haft på den sista tiden. Den första delen har kommit idag, och jag kommer fortsätta lägga in en del varje dag. Gå in på kategorin " Kamillas Dagbok-svåra tider". Bläddra till längst ner och häng med från början.
Postad: klockan 22:35:49.
Postat av: Maria
Va fin färg på väggen du har målat. Min lille Lucas har nån liknade fondvägg men dock lite mörkare...



Hej hopp
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0