Topplistan


* SOLEN. Trots att vi än så länge bara ser den fläckvis så påminner den ändå oss om att vi är på väg uppåt på termometern. Det lider emot vår och sedan sommar.

* FÖDELSEDAGAR. Det är mysigt när det är födelsedagar, åtminstone när det är barnen som fyller år. Glädjen i att ha en egen dag.

* MYSIGA HEMMAKVÄLLAR. Det behöver aldrig vara tråkigt med hemmakvällar. Det gäller bara att ha fantasi och hitta på lite olika mysigheter. Varför inte tända en massa ljus och ta ett varmt bad och bara slappa.



* SNÖ. SNÖ SNÖ SNÖ....när ska den försvinna? När ska vi få se gräs och blommor igen. Jag vill ha vår, jag vill sitta ute i värmen och njuta.

* SJUKVÅRDEN. Jo jag kommer lämna en liten klagomål på det idag, vi skulle behöva komma till läkare, men det verkar vara svårt att få tid till något sådant.

* DYR EL. Jag lyckas inte hitta något bra elpris...varför ska elen vara så förbannat dyrrrrr??

Publicerad: klockan 15:37:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0