Handla?!
Måste iväg och inhandla middag till oss nu..vet inte riktigt vad vi ska äta för något idag, skulle vara skönt med något enkelt en regnig dag som denna!

Fick en liten hjärnbreak förut..satt och pratade med vovven och i ögonvrån såg jag min tjockmage, kommer på mig själv med att tänka, "Men GUD så TJOCK jag ser ut!?" För att i nästa sekund inse att : Just ja jag är GRAVID! Hahaha..jag vet, det är väldigt knäppt men jag skyller på att jag precis legat och vilat mig på soffan och helt enkelt inte tänkte mig för! :)

Nej nu tar vi affären och sedan får vi se om man kanske sover en stund på eftermiddagen.. :P

Tacopaj vore väl inte så tokigt! ;)

Bilden är Googlad...

Publicerad: klockan 16:00:27.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:03:16.
Postat av: Amanda
Åååååh!! GOOOTTTTT
Postad: klockan 19:27:32.
Postat av: Karin
Kan man få receptet ser så gott ur.. Fin blogg du har.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0