Sjukhusprover och bankärenden!

Imorse gick jag upp med barnen och frågade dom om vi skulle fira pappa idag, en låtsas farsdag eftersom han jobbar på söndag?! Och det tyckte dom var en bra ide.. så Adrian gjorde fika alldeles själv åt A och sedan gick vi upp med fika på sängen. Barnen gav honom paket och visade alla fina teckningar dom gjort åt honom.

Sedan blev det bråttom då Tindra skulle iväg och ta prover på sjukhuset, jag hade EMLAT hennes armar i tid så det gick hur bra som helst på sjukhuset. Hon sa inte ett knyst när dom tog proverna och för att hon var duktig fick hon välja leksak, hon valde 2 ballonger.

Nästa anhalt för familjen var Banken. Där vi öppnade ett sparkonto åt Adrian, ska starta ett åt Tindra också nästa gång vi åker förbi med papper dit, vi hann inte riktigt med oss för sedan bar det av hemåt eftersom lunchen var en aning försenad.

Så nu har vi suttit och softat en stund och barnen har lekt som aldrig förr.. Jag tänkte ta och åka på affären och handla lite middag. Så skönt när Alex är hemma, vilken hjälp det är! Man hinner juh sitta och vila emellan varven..som nu tog han och gjorde mellanmål och jag fick bara ta det lugnt. Otroligt mycket värt när man har vandrat in i vecka 31 och känner sig trött och tung. ;)



Publicerad: klockan 14:26:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:14:34.
Postat av: Amanda
Tjooockiiiis.. Kom till mig i helgen!!
Postad: klockan 17:26:59.
Postat av: h a i d i s -
Hallådär! Haft en bra dag? :)



kram haidi ♥
Postad: klockan 09:36:10.
Postat av: Johanna
Ja, det har lösts sig bra för han. Pinsamt bara att se sig själv i tv :S hehe



Skulle skaffa en till bäbis jag också, bara för att få vara med om allt igen :) Älskar den där upplevelsen då det är dags för förlossning.

Knäpp man är, men det är en underbar känsla!



Klart det måste få vara lite bergodalbana med den omställningen för Adrian.

Va superduktig han är som tar sprutor och allt, han gör det bra! :)
Postad: klockan 01:17:39.
Postat av: Anonym
Hej du! =) har du haft en bra helg sötnos? =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0