Birsta City.
Idag var jag iväg en snabbis, till Birsta City och handlade ett par Tights med MAGE. Jag blir tokig på mina byxor då jag inte har några bra mammabyxor alls, inge kul att jämt gå runt i mysbyxor heller. Är juh trots allt 13 veckor kvar. ;) Tindra följde med mig och vi kikade även in på Åhlens, Tindra kollade in alla Hello Kitty och Pippi Långstrump kläder..sötnos! När vi gick därifrån inhandlade Stumpan en Hello Kitty bok.

Sedan for vi på Ica och handlade lite mat och godsaker till helgen.. det är supersvårt att hitta något bra till Adrian, än så länge iaf. Man har inte lärt sig allt. Däremot så tycker dietist och sköterskor på sjkhuset att det är bättre han får vanligt godis än sockerfritt..så vi måste lära oss senare hur mycket extra insulin han kan behöva en sån gång. Men för tillfället tar vi det lugnt på den fronten, det blir popcorn istället och lite chips.

Alex for iväg och handlade det jag glömde nyss...klantig? Jag? ;) Tankspridd kanske... Vi håller på med middagen här hemma nu. Det blir kött idag och potatisklyftor med sallad till.

Måste fortsätta med det nu så det nästan är klart då Alex dyker upp..

Publicerad: klockan 16:19:58.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:39:39.
Postat av: Trett
Har du varit inne på http://www.miljomat.se/ ?



En jättebra sida som har hjälpt mig nu i början av min diabetes. På förstasidan där kan du räkna ut din måltid och hur mycket kolhydrater (och de andra näringsämnena) det blir. Sen om du går in på "Livsmedel" längst upp på sidan så kan du se nästan alla matvaror och dess näringsämnen per 100g. Väldigt bra sida som jag rekommenderar! :)



/Trett
Postad: klockan 18:49:26.
Postat av: Amanda
Och ikväll tar ni bara hand om varandra, va ? :)
Postad: klockan 00:33:55.
Postat av: Trett
SV: Ja, det kan ju alltid vara bra att veta sånt. Jag la upp lite info om dextrosol också och hur mycket det påverkar ens kropp. Värt att veta också tycker jag.



Trevlig helg detsamma! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0