Förvärkar..?!

Alex tapetserar för fullt och klockan är halv 1 på natten.. jag sitter i soffan och har förvärkar, har tagit två alvedon nu för att se om det ger med sig lite. Vill lägga mig och sova nu känner jag. Jag är inne i en riktig gravid-trotthets-fas. Skulle kunna sova mig igenom varje dag nu om jag kunde!

Alla lister som ska vara på Tindras rum har jag målat klart också..så lite hjälp erbjuder jag allt trots min stora mage och foglossning. ;) Tur att gubben är förstående till hur man mår. Han är GULD värd!

Har läst lite MAMA i soffan och tagit det lugnt sedan barnen somnade. Adrian var ledsen ikväll, alltifrån Diabetes och sprutor till att ingen-tycker-om-honom känslor. Så jag lade mig ner bredvid honom, kramades och pussade lite på honom och försäkrade honom om hur ÄLSKAD han är! Denna fas är otroligt jobbig, jag kom ihåg att jag också var så som liten, och för inte så många år sedan var även Alex lillasyster så. En jobbig fas att gå igenom, ofta brukar även rädslan för att mamma och pappa ska dö också komma.

Nej nu ska vi se om det lugnar ner sig i magen så man får somna och sova gott inatt.
God Natt...!!



Publicerad: klockan 00:42:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0