God Morgon 1 Oktober!
Vad fort tiden går, känns helt sjukt att det REDAN är Oktober tycker jag. Det har gått så fort, denna månad fyller både mamma och lillasyster år. :)

Natten som varit har inte varit det minsta bra måste jag erkänna. Jag har sovit i ca 2 timmar, det har varit en hel del spring till barnen, och jag har haft kraftiga sammandragningar som gjort så otroligt ONT. Jag kunde inte ens sova, det blev alvedon och maken sa att vi måste ta och köpa en vetekudde som jag kan ha när jag får så ont. Sant. Jag måste nog investera i en sådan nu. Så jag har haft en ledsen natt inatt..måste ringa MVC idag och prata med dom då jag tror att det kan vara så att det är en ny UVI eller något som gör dessa sammandragningar.

Iaf åter till morgonen...väntar på att vårdcentralen ska ringa angående Adrian. Får se om vi kan få en tid dit idag?! Vi har fått i oss Risgrynsgröten nu och det är dags att gå iväg till dagis. Vi har lite brådis, Adrian ska med femårsgruppen till skogen idag.

Vi har fått klä oss ordentligt då det är riktigt kallt idag, frost ute. :)
Dags att gå!
Tjingeling!

Publicerad: klockan 08:55:46.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:10:53.
Postat av: Amanda
Du är så duktig som kämpar på. :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0