Hej Måndag!
Imorse var vi uppe tidigt..strax före 8 som varje annan morgon. Tog en stund att förbereda Adrian imorse för sprutorna, han var inge sugen alls. Men ungefär en halvtimme senare var allt klart och sonen nöjd. Så vi har ätit frukost och tar det nu rätt lugnt. Barnen leker stilla på golvet och ser ut att njuta av morgonen.

Jag har hunnit fylla diskmaskin och slagit igång den. Sitter och funderar på vad vi ska göra för kul idag?! Tror det blir en del fortsatt renovering på Tindras rum, och en del annat småpyssel. Alex blir hemma denna vecka också och sedan får vi se om han sätter igång att jobba igen? Lite läskigt känns det nog..att bli ensam hemma med allt att hålla koll på. Men det kommer nog gå fint det med, en vecka till så har man lyckats få in lite mer rutiner och vana.

Tycker synd om Alex då jag såg igår hur föregående ägare tapetserat! I hörnen satt juh inte ens tapeten fast..jag tyckte han skulle kolla om han kanske fäst tapeten med häftstift längst upp. ;) Det blev en hel del spacklande. Men jag tror hennes rum kommer bli sååå FINT! Om min bild i huvudet stämmer överens med verkligheten vill säga..?

Vi ska juh till sjukhuset idag igen oxå, möte med Adrian diabetesläkare. Och igår ringde vår Diabetessköterska, hon är verkligen supergullig. Så då hann jag med en del frågor som jag grubblat på.


Denna morgon blev den en gammal bild på vår lilla Tiger!



Publicerad: klockan 09:25:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0