Kvällens bravader?
Ja vad ska jag säga...jag brukar gå till frisör och fixa håret, jag har i princip slutat färgat det hemma men så hittade jag en bra färg som har funkat super nu flera ggr. Tänkte att det borde juh i så fall även funka med en annan färg..så skulle jag inte ha tänkt. För nu sitter jag här med GRÅTT hår. Jag ser juh inte klok ut...förhoppningsvis blir det fixat på Måndag. Tur att Svägerskan utbildar sig till Frisör kan jag säga. För det är inte precis så att ekonomin tillåter mig att åka till frissan just nu, och att gå så här till i slutet av månaden känns inge vidare. Antar att graviditeten gick in och spökade lite med håret nu. :) För jag har inte köpt GRÅ hårfärg. ;)

Alex slocknade i soffan förut, helt slut.. och jag ska strax göra detsamma. Tänkte ta ett blodsocker på Adrian först innan jag somnar och se så han ligger bra inför natten och inte behöver nåt extra i magen. Han har legat högt hela dagen så jag hoppas det ser bra ut nu..! *håll tummarna*

Jag skojjade med Alex förut och sa att det inte kommer se bra ut att åka ifrån sjukhuset blond och gå på permis och komma tillbaka gråhårig.. dom kommer juh aldrig släppa hem oss.

Nej som sagt dags att sticka och sedan sova.. Natti natti!




Publicerad: klockan 01:36:21.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:11:34.
Postat av: Cissi
Det måste vara så jobbigt för er just nu, mycket nytt att ta till er och så en graviditet på det. Min bonusdotters bästa kompis har också diabetes och tar sprutor, bär alltid med sig sitt "kit", måste hela tiden ha koll osv. När han var elva klarade han det själv, vilket var skönt för föräldrarna. Men det måste vara en "pärs" att leva med. Hoppas att ni mår bra och får en mysig söndag! Kramar Cissi
Postad: klockan 12:58:26.
Postat av: Lina
Du är alltid toksnygg vännen min. :-) Kraaaaam!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0