Orolig mamma..
Ikväll ropade Adrian upp mig och säger med gråten i halsen att han mår jättedåligt. Han har ont i huvudet, magen och mår illa. Jag blev såklart supernervös över detta då han inte brukar klaga över sådant och ännu mindre vara på väg att börja gråta över att ha ont någonstans. Ringde såklart upp på en gång och fick prata med en sköterska, blodsockret såg bra ut, hon tyckte vi skulle avvakta och ringa igen om han börjar kräkas eller så.

Så vi avvaktar och pojken sover nu. Ska nog snart lägga mig jag oxå för imorgon klockan 8,30 ska jag iväg till frissan och fixa håret och gråfärgen. :)

Så håll tummarna för att han inte blir sjuk inatt eller så!? Vi vill inte bli inlagda med dropp och grejjor nu när vi äntligen kommit hem igen, nu vill vi att han ska få må bra. Vara en frisk och kry kille!!

Kramar

Publicerad: klockan 22:49:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:08:16.
Postat av: £lli£
Hehe, ja killmage kan tolkas på många sätt:) men någon stor ölmage har du INTE!! där ligger vi allt i lä... Men det ser lite ut som en pojke, så toppig och fin=D tror det är en kille här oxå:P när jag vänta Livia var jag bara sugen på surt! nu är det salt som gäller! sedan är magen mycket "putigar"... jaja, vi får se sedan i Januari vad vi får!!



Hoppas lillkillen kryar på sig och att ni slipper sjukhuset! ska holla fingrar och tår.

Massa kramar!!<3
Postad: klockan 09:56:14.
Postat av: Jossan
Usch vad hemskt!

Kan inte ens tänka mig vad Ni, hela familjen, går igenom...



Jag hoppas allt blir bra och att han får leva så normalt det bara går trots sin sjukdom...
Postad: klockan 11:22:35.
Postat av: Maria
Hoppas att Adrian fick sova gott i natt & att han mår bra idag!



Kram Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0