Soft framför tvn.
Äntligen sitter jag ner på rumpan i den sköna soffan, benen har jag lagt upp och barnen ligger i sängarna och ska sova. Ikväll ska jag försöka vara en riktig soffpotatis med undantag för en dusch.

Klockan 15 drog Alex och Tindra iväg och handlade, jag och Adrian var hemma och myste. Sedan satte jag igång med middagen. När andra halvan av familjen kom innanför dörren så var middagen precis klar, det blev kyckling idag. Efter middagen satte jag igång och tvätta, hängde tvätt och packade ur lite väskor som stått sedan vi kom hem från svärmor. Alex tog itu med målandet av Tindras rum och barnen badade. Jag bäddade rent i deras sängar och sedan gick vi ner och gjorde kvällsfika.

Det har alltså varit fullt pådrag här sedan klockan 15 idag, jag har inte suttit mer än ungefär en halvtimma då jag åt middag. Behöver jag säga att jag är sjukt trött i kroppen nu efter denna morgon. Och inte har jag hunnit vila heller! Har haft så mycket för mig...

Så nu blir det slött i soffan framför tvn..Ugly Betty och sedan Desperate Housewives. Alex målar nu taket och jag hoppas han snart kommer ner och sätter sig med oss... målningen är i princip klar, tack vare honom! Ett lager till på taket bara så är det dags för tapetseringen. :)

Natti natt!!



Publicerad: klockan 20:14:36.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:38:47.
Postat av: tvillingmamman
den som väntar på nåt gott.. :D hihi

men snart är januari här, nu är vi snart i november, det är sjukt vad tiden går fort :D

vet du vilket kön bebisen har? :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0