Dags för middag..!
Hujeda mig vad dagarna går fort här. Imorse var jag på utvecklingssamtal på förskolan för både Tindra och Adrian. Det gick så bra och allt var positivt. Diskuterade lite med fröken om att dom inte är så "öppna" på skolan om Adrians diabetes, jag har redan nu en knut i magen. Dom tycker att dom redan kan det där för en som jobbar där har en gubbe som har det och en annan har ett barn som har Diabetes. Men diabetes är så olika från person till person.. det som funkar för en del kanske inte nödvändigtvis funkar för Adrian. Och jag kan inte fullt ut lita på att Adrian känner då han får en känning och förstår vad det är som händer då han mår dåligt, barn är barn och med hans sjukdom behöver han lite extra tillsyn och hjälp ibland. Jag hoppas dom ändrar inställning, för annars kommer det inte alls att bli bra.

Full oreda på alla plan här hemma, behöver städa igenom huset ordentligt och försöka hinna med mig lite bättre. Idag var jag och handlade lite mat så nu klarar vi oss förhoppningsvis i 1-2 veckor.
När jag hämtade barnen på dagis ville Adrian att Albin skulle följa med hem så med frökens hjälp så lyckades vi få tag i hans pappa och han fick följa med oss. Pojkarna har så roligt tillsammans.

Nu blir det middag här, funderar på att tillaga hemmagjorda hamburgare.



Publicerad: klockan 16:46:20.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:51:49.
Postat av: Fröken Viktig
Söta bilder på lilla tösen :)
Postad: klockan 10:56:52.
Postat av: Cissi
Jättefina kort! Vad gott det lät med hemmagjorda hamburgare. mums Hoppas att ni får en härlig helg. Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0