Prinsessan lånade pappas pilotbågar. Idag ...

imag0464 (MMS)

Prinsessan lånade pappas pilotbågar. Idag har vi hunnit en hel del, hela familjen lastade sig i bilen och for på birsta för köpa nagelstuff och bodys åt Oliwer, vi kom därifrån med det och lite annat småkraffs.:) Hann inte mer än hem så kom Lina..så mys att ses, jag gjorde nya naglar på henne och på slutet blev det tight med tid. Sen blev det myskväll med godis och en massa musik. Nu måste jag sova, är så trött. Natti



Publicerad: klockan 01:13:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:51:27.
Postat av: Mia
Cool tjej!!



Jag skulle också behöva handla kläder till Max. Men ...

Han växer ju ur allt så fort så det är ju så tråkigt. haha...

Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0