Vi gick ungefär en halv mil jag och barnen...

imag0340 (MMS)

Vi gick ungefär en halv mil jag och barnen förut..tror jag har världens duktigaste barn.:) Sen var vi på uppträdande på biblioteket...Adrians dagisgrupp var så duktiga, och känslig som hans mamma är så får man tårar i ögonen...stolt som en tupp. Till kvällen färgade jag håret, ångrar det i efterhand nu ser jag konstig ut i huvudet och imorgon ska jag och Oliwer på fika med andra bebisar och mammor..lyckat?! ;) jaja..den bjuder vi på.



Publicerad: klockan 22:54:48.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 06:35:57.
Postat av: Dess
haha jag ska dit gråhårig så det gör nog inget;)
Postad: klockan 15:15:45.
Postat av: £lli£
...och en duktig mamma oxå måste till läggas som orkar/vill/kan gå så långt med alla sina små söta barn!!



Duktiga ni!! =)



Ha det gott!<3 KRAM KRAM
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0