Sitter och fixar
med en massa papper..betalade lite fler tråkiga räkningar. Jag har tagit itu med alla papper som kommit den sista tiden, jag hade inte ens hunnit öppna hälften på slutet och lagt allt i en hög. Så nu har jag öppnat dom och sorterat upp i pärmar och kastat en del. Skönt att få det gjort. ;)

Fick tips här i bloggen av en annan trebarnsmamma, Cissi, att investera i en babygunga till Oliwer. Och det har jag gjort alldeles nyss. Jag köpte en från Barabus. Tror att lillprinsen kommer bli mycket nöjd, perfekt att ha då man har tre små som kräver sitt, en make med dåliga arbetstider, mat på bestämda tider och en del sprutor som ska tas. :)


En sådan blev det...

Nu ska jag mata lillen igen och sedan laga mat till oss andra, Spagetti och Köttfärssås blir det idag.

Publicerad: klockan 16:17:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:58:17.
Postat av: rosakaffekopp
Jag måste ge dig en applåd som varit så duktig och sorterat pappare. Det är då bland det tråkigaste - men visst känner man sig riktigt bra efter? applååd
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0