Effektiva Tisdag..
Imorse klev jag upp i tid med barnen och lät Alex få sovmorgon. Vi turar oftast om med att ge varandra sovmornar.

Jag hade iaf enormt mycket mer energi än jag haft på länge, jag gick ut med sopor, ner i tvättstugan och bokade tvätt-tid, upp och diska, utfodrade barnen, dammsög, gjorde rent åt kissarna, plockade och till sist lagades det lunch. Så skönt att vara klar med "alla" hushållssysslor innan klockan slagit 12..så mycket tid över till annat! ;)

Får se vad som händer idag, jag gissar på en lugn dag, kanske lite pyssel hemmavid. En del som ska upp på väggarna här. :)
Här kommer några bilder på vår minsta skatt.. Snart 7 månader och en tredje tand på G.



Publicerad: klockan 13:26:40.
Arkiverad under: Oliwer 4-6 mån

Kommentarer
Postad: klockan 14:18:43.
Postat av: Tova
Hihi, sötnosen då :) härligt med så mycket energi! Vissa dagar har man flyt ;)

Kramar
Postad: klockan 15:51:12.
Postat av: Anonym
Gud vad söt! vill också ha barn nu när jag ser honom! :)
Postad: klockan 15:51:48.
Postat av: Lovisa
Gud vad söt! vill också ha barn nu när jag ser honom! :)
Postad: klockan 18:37:08.
Postat av: Chawo
Sååå fin blogg design du har :O

har du gjort den sjlv??
Postad: klockan 21:18:32.
Postat av: Johanna - mamma till Leia
vilka härliga bilder :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0