Jag tappade suget..
att skriva i bloggen. Men nu börjar suget återvända, och det känns jättebra.
Vi är mitt i flytt, imorgon ska vi flytta möbler och idag blir det nog lite kartonger iaf. Vi ska åka dit med barnen och kika så dom får se hur det ser ut. :) Det blir lägenhet ett tag nu och så ska vi kolla efter ett annat hus. Känns så skönt, jag vill bo i hus men just nu känner jag att livet hunnit ikapp oss..jag hinner inte med mig för fem öre. Det är 3 barn, diabetes, hus som ska städas, trädgård som ska skötas osv.. och kanske funderar man då om min man inte gör ett jota här hemma. Jo det gör han, han är världens bästa. Men han jobbar som säljare och det innebär också en hel del dumma arbetstider. Vilket vi inte kan göra så mycket åt..så vi gör det bästa av situationen. Men ni ska veta att han inte tycker det är så kul varje gång att komma hem då barnen gått och lagt sig och han knappt hinner träffa dom. Byta jobb är inte det lättaste idag även om han kanske är väldigt sugen, och 7-16 jobb växer inte på träd. Men det där löser sig nog så småningom. :)

Har suttit halva dagen och ringt på en massa olika saker, El, bredband och allt som man ska tänka på mitt i all flytt. Hinner nog inte med allt jag tänkt, men vad gör väl det. ;) Nu ska jag börja packa ner köket och laga middag.

På återseende. :)




Publicerad: klockan 15:36:29.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0