Tävling!
Jag är Buzzador och har fått vara med i en kampanj för Dove VisibleClear. Jag gillar denna duschkräm otroligt mycket. Huden känns mjukare och den luktar gott! Den är verkligen superbra.

Så nu tänkte jag kolla om det är någon som är sugen att vinna 2 provflaskor utav denna produkt och testa!? Det enda du behöver göra är att kommentera nedan om du vill vara med i tävlingen, ditt namn och mejl samt bloggadress. Samt skriva varför just du vill testa denna produkt?!  

2 personer kommer att vinna 2 provflaskor var. Lycka till! ;)




Vill du bli medlem och själv vara med i kampanjer, klicka här: https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=johannajois

Publicerad: klockan 12:28:37.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:37:28.
Postat av: carolina
jag vill ju vinna för att jag är gravid såklart, och behöver pyssla om mig ;)



kul att den var bra, gillar doves grejer överlag, har deras brun utan sol- lotion som är underbar! och sen luktar deras grejer gott också :D
Postad: klockan 14:11:32.
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg
sv: Tack tack, nej jag vet egentligen inte att jag är ensam. Desamma! Kram
Postad: klockan 14:18:39.
Postat av: Dess
jag vill vinna då jag duschar med theas duschkräm just nu då ja inte hittat någon jag fastnat för;)



Haha=)
Postad: klockan 15:14:58.
Postat av: Veronica
JA vill vara med, skulle behöva hitta en bra produkt. Jobbet som jag har torkar verkligen ut huden, att bada i klor 4 gånger i veckan tar på kroppen :)



kram
Postad: klockan 15:49:30.
Postat av: Jonna
Jag skulle vilja ha en för jag har så torr hud och har hört att den är bra :)
Postad: klockan 16:26:06.
Postat av: helena LKPG
Åh detta skulle jag vilja vinna :) Nu har ju inte jag någon blogg så jag antar att det är kört förstås men men.



BTW läser din blogg varje dag men är så dålig på att komentera. Vilken fon familj du verkar ha



Kram Helena, vemmi på babyboom
Postad: klockan 09:41:53.
Postat av: Helena Lindmark
Jag vill gärna vinna =)

Följer din blogg och tycker att det är mysigt att fläsa om dig och din familj. Finner mycket styrka i att läsa om hur andra diabetesföräldrar har det.



Kram Helena (mamma till Elin som debuterade i nov. 2009)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0