Vi kom hem..
ungefär 19.40 igår kväll. Klockan 17 åkte jag och Oliwer från sjukhuset, då hade dom konstaterat att det rör sig om en vanlig kraftig förkylning. Så vi kör alvedon för att ta ner febern och kämpar på..eller snarare är det Oliwer som kämpar och vi försöker hjälpa. Så nu hoppas jag att det går åt rätt håll, slutar han äta måste vi in igen..känner oss inte så sugna på det. ;) Vi vill ha en frisk och glad liten kille, så jobbigt att se honom helt trött och slut. Lillhjärtat!

Igår kväll hostade han fortfarande tills han kräktes...tror A blev lite chockad över hur mycket som kunde komma ur en sån liten kropp. Jag hade ju sett det under hela dagen. ;) Han hade gått ner i vikt och vägde lite mindre än för 15 dagar sedan. Lite oroande för en mamma att se.

När jag hämtade hem barnen, som tack och lov fick vara hos morfar under tiden vi var på sjukhuset, så fick vi i oss lite mat innan vi for hemåt. Så skönt att slippa fundera på mat då man är helt trött, slut i kroppen och jättehungrig.

Jag fick dessutom sovmorgon idag av min fina man..kan inte bli en bättre början på dagen efter en jobbig gårdag och en tuff natt med en ledsen liten kille.

Dags för frukost..ja ni läste rätt! ;)

Publicerad: klockan 12:12:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:56:29.
Postat av: Elin Löwengren
Håller tummarna för att han piggar på sig nu så ni får njuta av påskledig ett tag. Julia hade feber i går kväll så hon är hemma i dag men nu är hon feberfri får väl se hur det blir i morgon.
Postad: klockan 13:06:54.
Postat av: Tove
Visst är det underbart att ha sin familj omkring sig! Krya på den lilla!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0