Gott Gotti Gott Gott!
Till lunch idag gjorde vi pannkakor..var lite less på mitt vanliga recept så jag googlade ett och testade det. Hur gott som helst! Det var nog dom godaste pannkakorna jag ätit på år och dar.

HÄR finns receptet..och jag är så tacksam! :)

Vi tillsatte Fiber Husk i det vanliga mjölet..så det återstår att se om det gjorde susen på blodsockret. Det märktes ingenting på smaken i varje fall! Tror Po-fiber och Fiber Husk är GULD värt för mammor med Diabetesbarn. Vår nya dietist tipsade om detta. :)

Det är nämligen inte alltid så lätt att få i barnen fibrer.


Bilden är lånad från Google...


Publicerad: klockan 13:15:09.
Arkiverad under: RECEPT

Kommentarer
Postad: klockan 13:27:39.
Postat av: sandra
sv: tack själv! :)

haha ja visst är låten rolig :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0