Raindrops fallin´on my head..
Det regnar idag, det är grått väder..trist skulle många säga. Skönt tycker jag.. man behöver inte ha dåligt samvete för att man inte går ut. Man kan passa på att städa och umgås med barnen. Man kan mysa hela dagen inomhus eller passa på att göra en massa ärenden. Ni vet allt sånt man inte vill göra en solig dag. :)

Jag blir påmind om att jag måste köpa nya stövlar och regnset åt barnen inför skol-och dagisstart.

Nu ska jag fixa nåt att äta åt oss.. :)



Publicerad: klockan 12:56:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:49:56.
Postat av: Cissi
Håller med dig, när det regnar kan man göra lite nytta. :) Kramar Cissi
Postad: klockan 14:50:11.
Postat av: cassandra
Vad sött!

Jättefin blogg och header du har. :D
Postad: klockan 17:30:02.
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg
fina bilder!



sv: Tack gulle du för awarden!
Postad: klockan 19:34:07.
Postat av: CiliaH
Håller med dig helt och hållet! Regn har absolut sina fördelar det med :)



Superfina bilder.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0