Wihoo...
...3000 kr fattigare kommer vi bli i Augusti då alla tre barnen börjar simskola. Det kommer vara värt det, det är jag säker på.. dock är det juh fortsättningskurser och sånt så vi lär juh inte stanna på 3000..utan det blir nog 3000 kr för varje kurs. Mycket pengar, men så kommer barnen få en trygghet i vattnet och dom lär sig simma. Det är något jag aldrig haft, jag är som mest rädd då vi är och badar med barnen. Jag blir rädd då dom far under vattnet, jag blir rädd då dom hoppar i vattnet..ja som sagt det mesta i vattenväg+ barn skrämmer mig.

Och det beror nog mycket på att jag själv höll på att drunkna som liten en gång, jag blev i puttad på det djupa och kunde inte simma. Min ena lillebror höll också på att drunkna som liten (inte samma gång då), han hade en sån där flytgrej runt magen men helt plötsligt hade den åkt för långt ner på rumpan och välte omkull honom ner i vattnet. Han kunde inte ta sig upp då flytgrejjen höll rumpan flytande..hemskt!

Så simskolan är både för min och barnens skull..ja även för Alex som just nu har 2 ungar att bära på i vattnet. Fast jag ska väl erkänna att dom blivit modigare denna sommar och vågar lite mer.

Här kommer en bild på kisseungarna...någon intreserrad? Bara att höra av sig. ;) (Jag vet, bilden har inget att göra med inlägget egentligen).

 



Publicerad: klockan 18:12:22.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:55:22.
Postat av: Emelie Talvis
vilka söta!
Postad: klockan 13:34:55.
Postat av: Vilda
Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0