Hej hallå hej..
Nu var det några dagar sedan jag bloggade..eller faktiskt har jag suttit varje dag och fixat med lite pillergöra på en ny design. Jag kommer inom en snar framtid att byta bloggadress...och då hoppas jag att ni som läser hänger med. ;)

Annars plågas jag av en lång väntan på ett provsvar. Det är egentligen inte lång väntan en sisådär 5-7 dagar men ni vet då man oroar sig så känns varje dag som en evighet. Det var ett avvikande provsvar sist och därför känner man sig riktigt nervös nu. Bara att skriva om det ger mig en släng av ångest och klump i magen.

Iaf så tror och hoppas jag att jag kommer finna ny inspiration nu när jag får ny design och nytt ställe att blogga på..för jag saknar att göra regelbundna updates. :)

Kram på er så länge och ta hand om varandra!

Publicerad: klockan 11:59:19.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:35:56.
Postat av: Maria
Håller tummar & tår att du får bra svar på dina prover!!

Jag följer jätte gärna med när du flyttar din blogg!



Kram Kram
Postad: klockan 10:36:03.
Postat av: Mia
Jag håller tummarna för att du får det svar du vill ha!



Kommer du byta från blogg.se?

Kanske man kan be dig om hjälp för en bra design?

Jag har noll tålamod att sitta och pilla.
Postad: klockan 20:33:26.
Postat av: Vanilla
Hej! Tittar in hos dig för första gången - jättefin blogg! Verkligen fina kort i din header!



kramar
Postad: klockan 18:20:09.
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!


Var med och tävla om ett fint armband från våga, klicka här för att komma direkt till tävlingen:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/02/tavla-om-ett-armband-fran-vaga.html
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0