Back from...
..en kanonhelg! Varit mycket sen sist nu.. =) I lördags åkte vi ut och åt julbord och vilka underbara människor jag träffade. Helt sjukt kul hade vi, och jag hoppas vi går ut nåt snart igen..är lite nyfiken på vissa detaljer som jag förhoppningsvis får höra om när Maken kommer hem idag. Vi blev rätt rund under fötterna båda två och det slutade med att vi fick nattgäster från Härnösand som inte kom hem. Hamnade på Aveny en sväng innan vi drog hem oxå. Gick och la oss runt 4 på morgonen och sen upp vid 10-tiden och skjutsade Alex på jobbet, klockan 12 kom barnen hem och jag kan juh säga att jag var hyffsat trött då. Sen skjutsade jag och barnen hem Härnösandsborna till sig.

I fredags var jag och tränade oxå för första gången...Body Pump...fasiken va skojj det var och det tog juh verkligen på hela kroppen. Hade en trevlig tjej bredvid mig på passet oxå som hjälpte mig och tipsade vilka vikter jag skulle ha.. Och Hanna, vilken kanoninstruktör. =) Idag är första dagen jag kan gå utan smärta..hehe... skönt att få träna lite iaf! =)

Osså har man juh satt igång att jobba på måndagar nu oxå. Så nu jobbar man nästan hela veckan. Ska öka på måndagstiden i början på Januari..just nu jobbar jag juh bara 3 timmar, men det är bara för att dagistiderna inte stämmer än. Blir lite tight att fixa det nu när man redan bestämt tider under jul och nyår. Men som vanligt har man haft en toppendag på jobbet!! 

Nix nu måste jag pysa och duscha Adrian och lägga honom...! Tindra sussar redan sött i sin riktiga säng...

Kramen! 

 

Publicerad: klockan 19:12:25.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0