Måste bara berätta...
...hade en kund som gjorde hela min dag idag!!

Det kommer in en man och kommer fram till mig och H i kassan. Han undrar om vi har några små flaskor med olja...till en hårtrimmer. Jag och H utbyter blickar som om vi inte vet om han skojjar med oss eller om det är "på riktigt". Sedan säger jag och H att
"Nej, tyvärr så har vi inget sånt."
Han frågar då om det kanske kan finnas på cykelavdelningen...jag och H säger åter
"Nej tyvärr"...
Då frågar han oss: "Vad smörjer ni då cykelkedjorna med?!"

Vi blir båda lite ställd och säger att han ska få prata med chefen istället. Han följer H till chefen och ber honom vänta 2 sekunder medans han avslutar sitt samtal, varpå kunden ställer sig 2 cm från chefens ansikte och börjar trumma med fingrarna emot en hylla. Chefen svarar såklart detsamma som oss...han går därifrån lite besviken men har fått hela personalstyrkan att le.

Är det inte underbart vad kunder kan göra för en?! Dock så vill jag bara meddela alla att jag då ALDRIG hört eller varit in på en sportaffär som säljer olja till hårtrimmar...Don´t try this att home kids! ;-)

Lägger in en bild på en tjej som är ruskigt HET.... =)

        image3

Publicerad: klockan 22:28:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0