Välkommen till min nya blogg!
Ja nu har jag startat en ny blogg "to go with my new life". ;-) Jag har utvecklats så sjukt mycket det senaste halvåret och jag har rensat bort människor i mitt liv som påverkat mig negativt..så nu är det dags att börja om allt på nytt, man ska inte låta det gamla ligga och ta ens energi...så här är vi, jag och min nya blogg.

Vem är jag då: Jag är en glad/lycklig/energisk/glimten-i-ögat/stormtrivandes-med-livet/på-gränsen-att-bli-tokig 2-barnsmamma som älskar humor..alltså en helt normal mamma med båda fötterna stadigt i jorden.. japp i jorden inte på. ;-) Är 24 år men närmar mig med stormsteg 25 år klokare. Jobbar på att rehabliteras tillbaka till arbete på en sportaffär och är snart 5 timmar ifrån 75%..vilket är STORT och Härligt! Jag jobbar på ett bra ställe med otroliga människor som gör att dagarna rusar förbi. Har även börjat en Medialutvecklingskurs som är både Intressant och Spännande. Jag är även mamma åt en snart 4-årig grabb och en snart 2-årig tös som verkligen vet hur man gör för att sätta mammas tillvaro och tålamod på prov. Ni som har barn vet juh säkert detta, men till er andra...denna period är otroligt härlig och trotsig. Men jag har världens bästa ungar. =) Jag har en make också, i Midsomras fick jag honom. Ja, okej vi hade varit tillsammans i 4 år innan men det var iaf då han blev min man. =) En man med världens dummaste arbetstider, vilket innebär att jag får otroligt mycket tid ensam. Men det funkar trots tider och trots otroligt bra...!! Så fort jag lyckats pussla ihop tider och allt ska jag även sätta igång att träna lite och få lite mer egentid, det blir nog Body Pump och Afrikansk Powerdance. =)

Så nu vet du lite mer om mig...! Nu ska jag "Bounca" ner till maken och mysa innan sängen lockar oss till sig igen.
Kramar!


image2




Publicerad: klockan 20:12:06.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0