Det var på tiden!
Gud va länge bloggen låg nere! Så tråkigt när man går in på vänners sidor och lämnar kommentarer osså går det inte. =/

Vad har hänt sen sist då?? I helgen gick vi ut, var på kalas hos en kompis och hade det jättetrevligt. Annars tog vi det mest lugnt. Hade lite främmande av M & P på söndagen med middag och Ben & Jerry glass till dessert. Mycket gott! =) Igår jobbade jag mer eller mindre hela långa dagen...och den var lång kan jag säga. Började med en clinic inne i City på Craft sortimentet...bjöds på frukost och lärde mig väl ett och annat. Sedan iväg hem i ca 1,5 timme innan jag började jobba och den lediga tiden ägnades åt att göra en god kycklingsallad som jag sedan bjöd maken på till lunch. =) Jobbade 12-19 och när vi stängde så fortsatte jobbet, vi har varit lite folk på jobbet så vi har kommit lite efter, så det var mer eller mindre kaos! Så klockan 23.40 igår kom jag hem. Trött!! Men det gick bra.

Nu ska jag lägga ner mig på soffan och vila ryggen. =)
Puss

Publicerad: klockan 20:33:40.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:50:59.
Postat av: Johanna
Meh, gick du förbi idag eller? :)

Här är allt bara bra, lite nervös inför fredag då jag har uppkörning haha
Ledig imorron men annars är det jobb som gäller resten av veckan..
Ledig i helgen du? :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0