Drakborgen.
Idag har jag jobbat mellan 12-16, rätt skönt med kort dag. Osså ringde chefen och ändrade så jag slipper stänga imorgon, jag behövdes på morgonen istället för kvällen...det tackar jag inte nej till! =) Så imorgon slutar jag klockan 17.

Efter jobbet idag så drog vi iväg hela familjen på drakborgen. Oj vilket ställe! Blev faktiskt imponerad när jag klev in. Både vi och barnen hade hur kul som helst! Och dom hade gjort allt väldigt barnsäkert...fanns inte många olyckor som kunde hända där. Så mycket som vi lekte idag var det länge sen man lekte.. Dom har juh även småbilar som åtminstone våra barn tyckte var jätteroliga att köra. Efter en timme var båda jag och Alex helt slut.. Jag är nu ännu mer förkyld och dessutom fick maken feber. Fikade lite glass och så innan vi fortsatte lekandet. I 2½ timme var vi där..trött nu! =) Det är iaf jätteroligt, åk dit om ni har chansen, barnen älskar det.

TACK för sällskapet igår Marie!! Du är världens gulligaste! =)
Nu ska jag lägga mig och vila...känner mig febrig jag med! =/
Puss

image56
Här skjuts det bollar!!!

Publicerad: klockan 20:34:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:53:06.
Postat av: Jenny
Hallo=)

Vi va oxå på drakborgen idag=)
Gud vilket roligt ställe,jag hade lika roligt som Moa haha...

Annars har jag varit ledig i helgen,nästa lördag jobbar jag dock,allt bra med er annars?

Kram kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0