Fyndlagret.
Idag var jag iväg och kikade på fyndlagret. Söker med ljus och lykta efter några snygga lite gammaldags sängbord till våran nya säng. Tänkte inreda sovrummet lite romantiskt. Men jag hittade inget idag, så jag får åka och kika någon annanstans någon dag framöver. Tycker det blir så fint när man målar om och renoverar gamla saker. =) 

Nu ska jag kika på lite kläder medans jag väntar på att barnen ska somna.. 

Oj...hittade precis dom här sängborden...dom tyckte jag var jättefina... =) 

image53 

Publicerad: klockan 19:32:23.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:17:46.
Postat av: johanna
Ja, känns jätteskönt! Sen när uppkörningen är avklarad är det "bara" bil som saknas..
Man har ju noll koll när det gäller bilar!

Snart helg igen.. Ledig eller är det jobb?
Jag jobbar jag, känns segt..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0