God morgon...
vi har vaknat till liv här hemma nu. Eller ja egentligen vaknade vi för ett bra tag sen men vi har hållit på med allt morgonstök, frukost, påklädning osv. Så nu är vi på benen.

Igår var jag ut och bowlade med jobbet och åt lite mat..men jag måste säga att jag har varit med om bättre kvällar i mitt liv... mycket roligare kvällar än så här. Det var iaf kul att bowla igen, länge sen sist. Trist att dom hade tagit bort biljardborden, jag hade gärna ställt upp på lite biljard. ;-)

Idag ser juh vädret rätt fint ut oxå, funderar på att koka saft och göra en sockerkaka och ta med mig två söta barn till lekparken?! Får se om det händer...Tindras feber måste ge med sig först annars får vi ta det en annan dag.

image59

Sötnosen nyss på Adrians rum...

Publicerad: klockan 11:00:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:53:17.
Postat av: Jannice
Så söt hon är, ser lite busig ut =)
Postad: klockan 16:23:44.
Postat av: Emma
busunge :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0