God morgon!
Jag har sovit uselt inatt...urk! Först vaknade Adrian och var jättegrinig, han visste inte vad han ville och han skulle absolut inte prata med mig. Jag var så trött så jag trodde jag skulle smälta och rinna ihop till en blöt fläck på golvet...vilket i och för sig kunde ha varit skönt..just då. Försökte få honom att prata med mig, utan framgång. Till slut blev jag så less så då sa jag "God Natt" gick in i vårat sovrum och la mig och hoppades på att han kanske skulle somna om igen. Icke! 30 sekunder senare står han inne hos oss och vill att jag ska följa honom till toaletten, masar mig upp ännu en gång och går (läs kryper) in på toaletten. Sen vill han sova i vår säng, det vill han alltid om han vaknar på natten vilket inte tillhör vanligheten. Så lägger vi oss och somnar båda två på stört. Sedan vaknar våran lilla donna och kommer in till oss, okej det är tidigt på morgonen, men va trött och less jag var denna morgon. Så ligger hon och fläktar och sparkar med armar och ben hela morgonen, hon vaknar till flera gånger men somnar om igen.

Klev upp med barnen och klädde på och gjorde dom iordning för sen var det dags att gå på dagis. Så nu sitter man här med ont i magen, förmodligen för att jag sov dåligt. Min mage är så lättpåverkad att det är helt sjuuukt. Den klarar inte mycket den. Får nog åka och köpa lite Verum innan jobbet idag och hoppas att det onda ger med sig. =) Börjar klockan 12 idag, det ni, det är skönt, fast jag hade i för sig hellre börjat tidigare och slutat tidigare.

Nu ska jag gå och lägga mig på sängen igen, tror jag...kanske jag kan sova en stund innan jag börjar?! Vore juh superskönt. Tjenixen! töntigt, jag vet...

image65

Publicerad: klockan 08:42:30.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0