Ja jag erkänner..
jag åt snabbmat idag, fy mig!! =P Men jag måste erkänna att det var enormt skönt när karln kom hem med middag åt mig och barnen...ska iväg och handla ikväll. Har typ tomt i kyl och frys, hinner juh aldrig handla. Hoppas på att vi ska få lite främmande idag från Härnösand, det vore super! ;-)

Nu ska jag återigen idag för säkert miljonte gången lyssna och skråla med till No Air...kanske kika på lite kläder på nätet?? Ska göra en matlista iaf för nästa månad... jobbigt men det blir nog skönt när man är klar, behöver lite planering här hemma nu annars kommer vi aldrig att få allt att funka!

Pussss!

image74

Publicerad: klockan 17:12:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0