Lördag
Ursäkta min dåliga och obefintliga uppdatering igår...lördag! Jag hann inte alls med mig, först på morgonen fick jag en helt underbar sovmorgon. När jag vaknade till liv var klockan redan 11 och vi bestämde oss för att åka iväg och bada hela familjen. 12,30 var vi på badhuset, Jag och maken tog varsin solning i solariumet och sedan lekte och bubblade vi innan klockan blev 14.30 och badet stängde. Då drog vi iväg på affären och handlade lite godsaker inför lördagsmyset och lite mat blev det oxå förstås. Vi hade bjudit hit Per & Marie på mat så vi hade lite små bråttom att hinna klart tills dom kom, vilket vi inte hann. =) Så vi åt lite potatisgratäng och kött med en jättegod sås! Blev rätt gott...tycker jag. =) Sedan hade vi trevligt sällskap hela kvällen.

Det gör vi om snart, eller hur gumman?! =)

Såg en film ensam igår kväll oxå då maken lyckades somna, FLOOD blev det. Den var rätt spännande. Helt okej film att se alltså. =)


image67

Publicerad: klockan 16:15:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 01:13:17.
Postat av: Marie
Apseluut ;P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0