Mardrömmar.
Är det fler än jag som drömmer mycket mardrömmar emellanåt, det är juh sjukt läskigt vad drömmar känns verkliga! Jag vaknade nu på morgonen och hade drömt en massa tråkigt och ledsamt och läskigt...lite svårt att släppa det nu men snart så är det nog borta...Gone with the wind! =)

Sov lääänge idag..kändes underbart att vara ensam kvar i sängen när hela familjen klev upp. Blir lite jobbigt om barnen vaknar på natten och kommer in till oss, trångt i sängen då..men mysigt oxå. Förutom alla fötter och sparkar man får av dom två små sovande. Nej imorse var det riktigt underbart en hel stor säng för mig själv...då sover man igen allt förlorad sömn och får mardrömmar på köpet. =) Mysigast är dock att sova bredvid maken, love you gubben. ;-)

Passade på att käka lunch nu istället så kan man äta nåt mindre på lunchen på jobbet..jobbar 12-19 idag sedan är jag ledig i 4 dagar. Lovely!

Snart snart snart dags att kila iväg...promenad idag, ska hämta bilen oxå och hämta barnen hos sin morfar efter jobbet.

Ha en underbar dag i det fina vädret!! =)

Publicerad: klockan 11:09:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0