Pust och stön!
Här sitter man och är helt och hållet slut...fattar inte!? Trots sovmorgon igår och imorse. Sovmorgon när man har barn är juh till strax efter 9?! ;-) Jobbar imorgon igen och nästa gång man är ledig är på fredag. Lär bli en lång vecka!

Idag har jag ägnat en massa tid tillsammans med mina barn, mest den äldre. Och det är inte ofta vi lyckas få den tiden, det var supermysigt! Vi spelade spel och lillgumman sov. När hon vaknat klädde vi på oss varmt och gick ut för att brottas med löven på gräsmattan (som faktiskt har tinat fram under snön)..det var inte så kul att vara ute idag. Skönt med frisk luft men det skulle inte gjort något om solen lyst. =) Nåja vi fick lite gjort.

Nu har jag sprungit fram och tillbaka och lagt ner mina barn i sängen...har hållit på sedan klockan 19,10, gissa om man blir trött efter 1½ timme?! Förstår inte vad som har hänt ikväll, dom brukar inte vara så här. Men dom skulle väl inte vara barn om dom inte trotsade lite, eller hur?!

Karln kom nyss hem, han är säkert sugen på att ta över en stund... ;-) Puss på er!

Publicerad: klockan 20:39:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:31:00.
Postat av: Johanna
Haha visst är dom härliga när dom är omöjliga! Thea hade varit hopplös med Marcus när han hämtade henne på dagis idag :P

Ni verkar ha haft en mysig dag iaf :)
Postad: klockan 09:50:50.
Postat av: Jenny
Hej gummsan=)...Ja det där känner man ju igen,ett himmla springande fram o tillbaka vissa kvällar haha...
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0