Sovmorgon.
Har jag fått denna morgon igen, så skööönt! Men nu är man uppe på benen iaf, tänkte försöka hinna städa lite här hemma, hänga tvätt och tvätta och sen skulle jag behöva plocka upp löven på gräsmattan men jag har inte några säckar, måste köpa sånna idag. =P

Tänkte försöka få fint på gården denna sommar. =)

Tänkte försöka och baka lite oxå så man kan gå iväg och fika med barnen och maken, skulle vara rätt mysigt. Eller?? =)

Hoppas ni får en härlig dag i solen...


Publicerad: klockan 10:27:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:46:35.
Postat av: Jannice
Han har röntgat nu iaf, det dom såg på bilderna var att en benbit på 7mm inte låg där den skulle. Han på VC trodde även att det eventuellt kunde vara korsbandet =( Han ska till Sundsvall strax, får se vad dom säger där. Måste ju ta bort benbiten iaf. Härligt väder idag måste jag säga, det är nog solen som håller mig vaken även fast jag är dödstrött =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0