Tur...
att jag är ledig idag och imorgon för inatt var det Tindras tur att få feber! Hon var stekhet, vaknade flera gånger inatt och grinade...dessutom yrade hon en massa igår kväll. Vi blev tvugna att väcka henne och ge henne Alvedon, men sen var hon lycklig då hon låg mitt emellan mamma och pappa och vi låg och pussade på henne. Prinsessan våran! =)

Duktiga prinsen sov i sin egen säng hela natten..så han verkar vara på bättringsvägen iaf. =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar, tror visst vi skulle få främmande om en stund.
Puss

Publicerad: klockan 10:09:50.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:21:25.
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se
Hoppas han krya på sig snart :)

Missa inte min tävling som jag lägger ut senare idag...
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0