Vi hann fira litegrann...
...trots allt.  Vi stängde igen klockan 18.00 idag efter att ägaren ändrat planer..så vi tre som skulle ha jobbat till 19 var rätt glada över att få gå hem.  =) Får upp till Alex, där var det inte heller många kunder. Sen drog jag iväg till skönsberg för majbrasa nere vid vattnet. Barnen och Eva var redan där, vi kikade lite på den lilla majbrasan och såg en stund när barnen uppträdde, småstjärnorna. Sedan blev det bråttom att åka och hämta Alex. Måste säga att det nog är den bästa majbrasa jag varit på. Man kunde köpa hamburgare, det fanns godisregn, en stor och en liten majbrasa. Man kunde gå in och äta våfflor oxå, och så hade dom lite framträdanden och sånt. =)

Nu ska jag försöka få i mig något och se om jag kan bli på bättre humör...?!


Publicerad: klockan 21:11:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 07:43:14.
Postat av: Lina
Men gumman, visste inte ens att du hade en blogg! *Skäms* Har lagt den i favoriter nu. :-) Såg att du svarat i min tråd på Babyboom. Vi måste ju ta och ses nått innan lillasyster vill ut! 4 dagar kvar nu ju, är beräknad till på måndag. Skulle jag ta ett grav.test nu skulle det explodera, jag ser ut att ha svalt en badboll! Jag är ju såklart ledig hela tiden nu så det är ditt arbets-schema som får bestämma när du kan ses. Provar slå en pling senare idag om inte minnet sviker, så får vi pressa in en dejt nånstans. ;-) Många stora kramar! /Lina
Postad: klockan 20:38:20.
Postat av: Johanna
Japp, vi var på samma hörru!
Haha såg ni småstjärnorna å? Tänk när våra småtroll kommer på att dom ska uppträda så där..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0