Imorgon bär det av för barnen.
Då far dom till farmor på sin lilla semester, och dom är så glada och förväntasfulla. På slutet har dom till och med haft nedräkning. =)

Jag har vikit all tvätt, och lagt det snyggt i garderoberna, passade även på att rensa ur dom lite grann...skulle behöva ha en loppis tror jag. ;-) Nu är det bara lite tvätt kvar, måste köpa sköljmedel innan jag kan fortsätta med tvättandet. Men det blir lite enklare att packa när allt ligger i garderoberna. Har plockat lite på nedervåningen oxå, funderar på att gå upp nu och städa klart övervåningen så barnen får sova ifred där sen. Ikväll ska vi hjälpas åt att städa nere. Osså blir det en massa packande. Allt för att göra så lite som möjligt imorgonkväll. =)

Vi har lite brådis med allt som ska göras innan vi drar. Klippa gräset ska hinnas med och städa garaget så vi kan köra in bilen där. =)

Nu ska jag dricka lite vatten innan jag sätter fart igen. =)
Ciao!


Publicerad: klockan 18:47:07.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0