Kommit hem och
ställde mig direkt framför disken och tog tag i den och köket. Det såg ut som om en bomb slagit ner härhemma. Så det var på tiden att vi fick bort lite i köket. Sitter nu och försöker pussla ihop den fortsatta eftermiddagen och kvällen, det är sjukt mycket som ska göras och det är för lite tid för att hinna.

Måste på Apoteket och handla öronproppar, myggspray och ta ut vårat vaccin samt ta ut p-piller till katten. =)
Sedan ska jag iväg imorgon och växla pengar på Forex. Jag måste förbi Arken och handla kattmat, kattsand och lite annat. Jag måste på affären och handla litegrann till barnen och till oss. Sedan är det en massa annat smått och gott att stå i. Hur ska vi hinna?

Köpte iaf ett lås till Addes cykel idag på jobbet och en bikini till mig. Det var superrabatt... låset kostade 149 kr och bikinin 449 kr men tack vare lite rea och personalrabatt så betalade jag 174 kr. Som hittat!

Nu är det dags att laga middag om jag ska hinna med mig, 18,35 är det Corepass och sedan måste jag nog hem. Tänkte gå en promenad med Kicki men det lär jag väl inte hinna.

Ses...Ciao!



Publicerad: klockan 16:52:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0