Kortdag idag på jobbet.
Slet järnet mellan 8-12... jobbade in lunchen och sen drog man iväg på diverse ärenden. Nu har jag lyckats växla pengar, tagit sista vaccination innan resan, handlat lite småsaker på apoteket (tex alvedon till barnen, myggstift osv). Sedan hämtade vi upp barnen och åkte med Alex på jobbet igen, stannade till på Arken och handlade lite kattsand och sånt till kissarna. Sedan blev det snabbmat, Max, så nu sitter barnen lugnt och äter och jag ska strax börja fortsätta med städningen och packningen. =)

Några tips på hur man packar smart?
Eller musiktips??
Allt mottages tacksamt... =)

Publicerad: klockan 15:52:20.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:00:10.
Postat av: Jannice
Detsamma och hoppas ni får en trevlig resa! =) Sola för mig med..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0