Lagar mat...
Just nu lagar jag middag, Porterstek blir det idag...*mums*

Och medans jag väntar på maten sitter jag här och slöar, borde verkligen ta itu med städandet idag igen. Dessutom behövs det tvättas och plockas och fixa räkningarna och en massa annat. =)

Mycket att göra och väldigt lite dagar kvar innan vi far.

Fick ett oroligt sms från mormor om dödssmittan som sprider sig i Thailand. Dock stod det oxå att det var ovanligt att turisterna smittas.

Nepp nu ska jag sätta fart här... Ses senare!

Publicerad: klockan 16:30:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0